UUS! Ettevõtlusuudised Hakkan Ettevõtjaks TV-s

ettevõtlusuudised, ettevõtlus youtube kanal, ettevõtlus, hakkan ettevõtjaks

Ettevõtluses on oluline märgata võimalusi ja luua saadud infot kasutades nii uusi tooteid, teenuseid kui ka turundustegevusi.

Detsembris alustasin uue projektiga –  Ettevõtluse e-koolitus (sh mentorlus ja äriplaan). E-koolitus on innovaatiline ja personaalne, sisaldades klientidega nii grupi- kui ka individuaalseid mentorlusi. 

Iganädalaste mentorluste raames märkasin, et igal kohtumisel oli mul klientidega jagada mõni uudis meediast või iseenda kogemusest. Sellest sündis idee hakata Hakkan Ettevõtjaks TV-s iganädalaselt hakata jagama neid ka kõigi teiste ettevõtlushuvilistega. 

Ja nii sündiski uus projekt “Ettevõtlusuudised” Hakkan Ettevõtjaks TV-s. Olen väga põnevil!

Esimene uudis teemal “Tormijooks eurorahale” on juba üleval! Vaata SIIT

Kuidas kasutada võimalusi ettevõtluses?

Ettevõtluses saavutab edu sageli neid, kes märkavad võimalusi ja tegutsevad kiiresti. Sellele põhimõttele toetuvad nii toote ja teenuse arendus kui ka turundustegevused.

Panin kirja mõned mõtted-soovitused kuidas võimalustest kinni haarata ja need ettevõtlustuluks muuta!

  1. Alusta enne, kui Sa oled valmis.

Eelmisel aastal osalesin Marie Forleo B-Schoolis ja tema sõnum oli selge – alusta enne, kui Sa valmis oled.

kKas ma olin valmis 12-tunnisteks tööpäevadeks? Kindlasti mitte. Kas ma olin valmis ajapuuduseks? Kindlasti mitte. Kas ma olin valmis töisteks nädalalõppudeks? Kindlasti mitte. Kas ma olin valmis edukaks läbimüügiks? Kindlasti mitte.

2. Kuula, mida kliendid Sulle ütlevad.

Uusi tooteid/teenuseid ei pea “pastakast välja imema”, sest tegelikkuses kliendid ütlevad alati Sulle ise mida nad vajavad. Pigem on oluline oskus oma kliente ja nende vajadusi kuulata.

3. Tegutse arukalt – ego vs uudishimu

Ettevõtluses on tegutsemine oluline. Aga veelgi olulisem on arukas tegutsemine. Kuid selleks, et arukalt tegutseda on oluline leida tasakaal oma egole ja uudishimule. Mida see tähendab? Egol on sageli selge nägemus kuidas asjad peavad tegelikult käima. Uudishimu aga soovib teada saada, kuidas asjad tegelikult käivad. 

4. Ära unusta, et igal tootel ja teenusel on oma eluiga

Ükski toode või teenus ei ole igavene. Igal tootel ja teenusel on oma eluiga, mis algab juurutusfaasiga, liigub kasvufaasi, jõuab küpsusfaasi ja seejärel suundub langusesse. Eluea pikkus sõltub nii ettevõtte võimekusest, ressurssidest, tootest/teenusest ja turust. Ettevõtete eesmärk on eluiga maksimaalselt pikendada, kuid klientide soov on saada pidevalt uusi ägedaid lahendusi. 

ettevõtlusuudised, ettevõtlus youtube kanal, ettevõtlus, hakkan ettevõtjaks
Telli ettevõtlusuudised igal esmaspäeval e-mailile!

Related Articles

Mugavustsoon vs kasvutsoon

Eesmärgid on ettevõtluses justkui mootoriks, mis sunnivad ettevõtjat liikuma soovitud unistuste suunas. Selleks, et jõuda soovitud muutuseni, siis tuleks lähtuda Albert Einsteini ütlusest “Hullumeelsus on…

5 äriidee ebaedu põhjust

Äriidee on oma olemuselt täiesti tavaline mõte. See, kas sellest mõttest kujuneb äriideed, millest omakorda ettevõte, sõltub paljudest erinevatest detailidest. Ka pealtnäha ideaalset äriideed võib…