E-raamat “Konkurentide analüüsi tehnikad”

 26.00

Konkurentide analüüsi käigus kogutud informatsiooni tulemusel kas saab võtta konkurentidest eeskuju või siis teada saada, kuidas äri ei tohiks valdkonnas teha.

Praktiline e-raamat “Konkurentide analüüsi tehnikad” on põhjalik ja praktiline konkurentide tegevuse analüüsimiseks.

E-raamat sisaldab 30 praktilist tehnikat, mille abil on võimalik saada terviklik ülevaade konkurendi tegevusest.

Kõik 30 praktilist analüüsi tehnikat jagunevad üldjoontes 3 rühma:

  1. Ettevõtte üldandmete analüüs – nt juriidilised andmed, toote/teenused, tegevusala, finantsanamed (müügitulu, kasum, lisandväärtus töötaja kohta, tootlikkus töötaja kohta), võlgenvused, kinnisvara olemasolu, käibemaksukohustuslus, toetuste kaasamine jt.
  2. Ettevõtte turundus- ja müügitegevuste analüüs – nt persoonibrändi olemasolu, turundus- ja müügikanalid, kodulehe analüüs, Google analüüs, sotsiaalmeedia kanalite analüüs jt.
  3. Muud olulised andmed, mida anlüüsida – nt ettevõtete TOP-sse kuulumine, koostööpartnerid, heategevus jt.

E-raamatus on 29 lehekülge ja e-raamat on PDF formaadis.

E-poest saab seda arvutisse laadida 3 korda, 90 päeva jooksul.

Tootekood: E-KAT9 Kategooria:

E-raamatu “Konkurentide analüüsi tehnikad” autor on Sirle Truuts.

Rohkem informatsiooni autori kohta www.sirletruuts.com 

Lisaks kuula konkurentide analüüsi kohta podcasti “Ettevõtlusjutud“, kus on eraldi ka osa konkurentide analüüsi kohta.

Sulle võib meeldida ka…